Een eeuw lang actief voor Hoorns erfgoed

Oud Hoorn Jubileum (komend)

Symposium Vereniging Oud Hoorn 17 juni 2017 in Oosterkerk

17-06-2017

OosterkerkVereniging Oud Hoorn bestaat in 2017 honderd jaar. Een van de activiteiten die Oud Hoorn in dat kader organiseert is een symposium op zaterdag 17 juni 2017 in Hoorn. Het thema is:

De toekomst van historische verenigingen – Wat kunnen we van elkaar leren?

We gaan samen op zoek naar succesvolle projecten. De ontwikkelingen gaan snel. We hoeven niet altijd zelf het wiel uit te vinden. Voor waar de een mee worstelt heeft de ander al een succesvolle aanpak. Het programma is uitermate gevarieerd: een lezing door prof. Kees Ribbens, presentatie van de beste ideeën, discussie afgewisseld met muziek. Tijdens de lunch is er voldoende gelegenheid om elkaar te spreken en ideeën uit te wisselen. In de middag kan een keuze uit verschillende excursies worden gemaakt. Verenigingen die hun beste project willen presenteren wordt verzocht dat door te geven.

Het programma begint om 10 uur en eindigt om 16 uur met hapjes en drankjes op een historisch plek in Hoorn.

Kijk hier voor de dagindeling van het symposium. (PDF)

Brief: De toekomst van historische verenigingen (PDF)

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de secretaris van de vereniging: secretaris@oudhoorn.nl

uitnodiging