Ontdek Hoorn bij 't ochtendgloren

09-05-2013

oosterkerk

oudhoorn

Op Hemelvaartsdag, donderdag Breitling replica watches 9 mei a.s. wordt een speciale vroege ochtend wandeling door Hoorn gehouden met ter afsluiting een ontbijt in de Oosterkerk. De Stichting Oosterkerk in Hoorn organiseert voor de 17e keer deze vroege ochtendwandeling door Hoorn. Het dauwtrappen in de Hoornse binnenstad o.l.v. gidsen van de Vereniging Oud Hoorn is een unieke belevenis. Terwijl de stad nog slaapt en de stilte bijna onwezenlijk is, slentert u ongestoord door steegjes, langs monumenten en vele Swiss replica watches andere bezienswaardigheden van de Hoornse binnenstad. Ter afsluiting wordt een uitstekend en altijd zeer gezellig ontbijt verzorgd in de Oosterkerk.

Voor de nieuwkomers is de wandeling met ontbijt telkens weer een complete verrassing; voor de trouwe deelnemers inmiddels een traditie.
Deze speciale ochtend wordt mede mogelijk Luxury replica watches gemaakt door een bijdrage van het accountantsbureau Flynth.

ONDERHOUDSFONDS OOSTERKERK
De opbrengst van “Hoorn bij ’t Ochtendgloren” komt ten goede aan de restauratie en het onderhoud van de Oosterkerk.
Op Hemelvaartsdag, donderdag 9 mei a.s. is het programma als volgt:
6.00 Oosterkerk open, ontvangst met koffie of thee
6.30 Start wandeling o.l.v. gidsen van de Rolex replica watches Vereniging Oud Hoorn
7.45 Aanvang ontbijt
9.00 Afsluiting

Kosten € 9.00 p.pers.volw en € 4.50 p.pers.kind
Vooraf reserveren via: 0229-217909 (inspreken via voice-mail) of e-mail van.der.pijl@wxs.nl