Historische dia's geven een beeld van het Stationsgebied.

03-04-2006

De ontwikkeling en geschiedenis van het Stationsgebied zal het onderwerp zijn van de laatste lezing die de Vereniging Oud Hoorn dit seizoen organiseert.

Femke Uiterwijk toont ons de ontwikkeling van dit gebied aan de hand van dia's van o.a. oude ansichten. Dit gebied is dikwijls op de schop geweest en ook nu wordt er weer gesproken over ontwikkelingen die voor ingrijpende veranderingen zullen zorgen. Daarom is het interessant om te zien hoe het er hier in de vorige eeuw heeft uitgezien. Deze avond wordt gehouden op maandag 3 april a.s., aanvang 20.00 uur in theater "Het Pakhuis", Onder de Boompjes 21 te Hoorn, toegang € 2.50.

Voor de avonden die door mevrouw Uiterwijk worden verzorgd is altijd veel belangstelling zodat het raadzaam is kaarten vooraf te reserveren of af te halen op dinsdag, donderdag en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bij Oud Hoorn, Onder de Boompjes 22 te Hoorn, telefoon 0229-273570.