Oud Hoorn Jubileum (archief)

Ledenexcursie

24-06-2017

Zaanstreek

De ledenexcursie gaat dit jaar naar de Zaanstreek. De excursie vindt plaats op zaterdag 24 juni 2017. Vertrek om 09.00 vanaf het P&R terrein achter het station met de bus naar Alkmaar. In Alkmaar op de boot en via het Alkmaardermeer naar de Zaan. Aan boord krijgen we op de Zaan uitleg over de Zaanstreek. Na een lunch aan boord worden we in Zaandijk door lokale gidsen rondgeleid. Dit duurt ongeveer anderhalf uur. Na de wandeling door oud Zaandijk weer aan boord. Via de Zaan verder naar de Verkadefabriek in Zaandam. In deze voormalige fabriek is ook een rondleiding gepland. Als het lukt wordt er aan het einde van de middag in het restaurant van de fabriek een glaasje geschonken en een hapje geserveerd. De thuisreis zal rond 18.00 weer plaats vinden. De kosten bedragen 25,00 per persoon. U kunt vanaf volgende week dinsdag op het pakhuis of via info@oudhoorn.nl intekenen tot en met 28 februari. Er wordt bij overtekening op een eerlijk manier naar de verdeling gekeken. Er kunnen maximaal 112 personen mee.