Een eeuw lang actief voor Hoorns erfgoed

Oud Hoorn Winkel

Onlangs verschenen:

Aankondiging

Hoorn in de twintigste eeuw

Auteur: Diverse auteurs

Het boek HOORN IN DE TWINTIGSTE EEUW  VERSCHIJNT DIT JAAR!.

Het wordt een prachtig boek in twee delen, totaal 800 pagina’s lees- en kijkplezier, dat dankzij vele sponsoren en subsidies voor een zeer aantrekkelijke prijs kan worden aangeboden. Voor wie wil kunnen deze delen ook in een prachtige cassette geleverd worden.

Als u vóór 20 augustus inschrijft, betaalt u slechts € 30,-  i.p.v. € 39,50. Met cassette € 10,- extra,  maar dan hebt u wel een juweel voor uw leestafel of boekenkast.

Bovendien wordt uw naam opgenomen in de lijst van intekenaren. Geef dat a.u.b.  duidelijk aan op het aanmeldingsformulier op de website.

Tot 10 november geldt wel de korting maar na 20 augustus kunnen we uw naam niet meer opnemen of de cassette leveren, dus bestel vandaag.

Voor vragen secretaris@oudhoorn.nl  of telefonisch  via het Verenigingsgebouw  0229 273570.

Voorinschrijving en korting

Via Oud Hoorn is het mogelijk in te schrijven en te profiteren van een korting op de verkoopprijs. Bij voorintekenen kost het boek € 30,-, daarna € 39,50. De betaling dient voor 20-08-2017 binnen te zijn op rekeningnummer NL 56 RABO 0329 7027 26 t.n.v. Publicatie Stichting Bas Baltus te Hoorn. Graag duidelijk vermelden: HOORN IN DE TWINTIGSTE EEUW
Het boek kan na verschijning worden opgehaald bij de Vereniging Oud Hoorn, Onder de Boompjes 22, 1621 GG Hoorn. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met secretaris@oudhoorn.nl of 0229 273570.

Voorinschrijven kan tot 20-08-2017

Bestel hier het boek Hoorn in de twintigste eeuw

In de etalage:

Hoorn in de twintigste eeuw

Diverse auteurs
Jaar
Prijs
€ 39,50

Het boek HOORN IN DE TWINTIGSTE EEUW  VERSCHIJNT DIT JAAR!.Op zondag 19 november 2017 wordt tijdens onze jubileummiddag in schouwburg het Park het boek ‘Hoorn in de twintigste eeuw’ gepresenteerd.Een groep enthousiaste schrijvers heeft de  geschiedenis van Hoorn in de afgelopen eeuw uit het stof gehaald en uitgebreid beschreven. Heel veel onderwerpen komen aan bod zoals onderwijs, sport, volkshuisvesting, economie, gezondheidszorg, kunst en cultuur, bevolking, sociale zaken, religie, bestuur en openbare orde, WOII en monumentenzorg . Ook voor een ieder, die een deel van deze eeuw heeft meegemaakt, zijn er onbekende verhalen maar is er ook veel herkenning van vergeten gebeurtenissen. En dan vooral de vele -vaak onbekende -foto’s en illustraties.Het wordt een prachtig boek in twee delen, totaal 800 pagina’s lees- en kijkplezier,... lees verder >>

Hoorn in oude ansichten

Een publicatie met nog nooit gepubliceerde foto's gemaakt tussen 1900 - 1945

Gulik, J.J. van; G. van der Zel
Uitgever
Europese Bibliotheek, Zaltbommel
Jaar
1979
Prijs
€ 17,50

Voordelige boekenpakketten

Pakket 1

Boekenpakket 1 is in de oude samenstelling niet meer leverbaar. Een nieuw pakket wordt voorbereid.

Pakket 2

Boekenpakket 2
Drie boeken € 19,75

Speciaal samengesteld pakket (2) met 3 prachtige boeken uit de winkel van Oud Hoorn.
Maria in Hoorn (€ 10,00)
Lutherse Kerk in Hoorn (€ 13,60)
Van Koffiehuis tot Theater (€ 24,95)
Totaalprijs € 48,55

Nu speciale pakketprijs € 19,75

Pakket 3

Boekenpakket 3
Vijf boeken € 22,50

Speciaal samengesteld pakket (3) met 5 prachtige boeken uit de winkel van Oud Hoorn.
Orgels in Hoorn € 6,80
Grote Oost 7 € 6,80
Grote Oost 16 € 6,80
Grote Oost 58 € 6,80
Sint Jans Gasthuis te Hoorn € 22,45
Totaalprijs € 49,65

Nu speciale pakketprijs € 22,50

Ook in de winkel:

Bestellen:

Boeken en tijdschriften zijn online via het contact formulier te bestellen. Posters niet.
De winkelprijs wordt verhoogd met verzendkosten.

Betalen:

Nadat u van ons het totaalbedrag heeft doorgekregen kan dit worden overgemaakt naar: NL86 INGB 0002 1448 88, t.n.v. Penningmeester Vereniging Oud Hoorn o.v.v. de naam van het gewenste artikel. Het artikel wordt verzonden na ontvangst van de betaling.
Betalen vanuit het buitenland:
IBAN: NL86 INGB 0002 1448 88
BIC: INGBNL2A

Adres:

Vereniging Oud Hoorn
Oost-Indisch Pakhuis
Onder de Boompjes 22
1621 GG Hoorn
Tel.: 0229 - 27 35 70
E-mail: info@oudhoorn.nl

Openingstijden:
Dinsdag en donderdag: 10.00 uur - 16.00 uur