-  (archief)

Uitnodiging 25 jaar Bas Baltus

15-12-2019

Alle uitgaven

In december 2019 vieren wij dat de Publicatiestichting Bas Baltus 25 jaar geleden is opgericht. Met gepaste trots kijken we terug op de vele boeken die zijn verschenen. En er liggen nog voldoende plannen op de (boeken)plank!

We gaan dit jubileum vieren met een speciale uitgave van het kwartaalblad van Oud Hoorn, exclusief voor leden van Oud Hoorn een boekenwandeling door de stad met verrassing en een tentoonstelling in het Pakhuis.

Boekenwandeling speciaal voor leden

De wandeling op 15 december start om 15.00 uur in het Pakhuis van Oud Hoorn, Onder de Boompjes 22. Onder leiding van deskundige gidsen van Oud Hoorn kijken we waar boekverkopers en boekdrukkers hebben gewerkt en horen we hun verhaal. Aan het eind van de wandeling wacht een verrassing. Daarna gaan we naar het Pakhuis voor de bezichtiging van de tentoonstelling en een warm drankje.

Anders dan gebruikelijk horen wij graag uiterlijk 1 december of u meewandelt. Aanmelden kan via loddetol@hotmail.com, of tel. 0229-27 53 00.

Bestuur Publicatiestichting Bas Baltus

Overzicht -