Cadeau lidmaatschap   (02-11-2008)

oudhoorn

Niet die eeuwige goede fles wijn de volgende keer neemt u een origineel en langer houdbaar cadeau mee voor uw vrienden of goede kennissen.
Een cadeau-lidmaatschap van Oud Hoorn. U betaalt een speciale prijs en schenkt het eerste jaar van het lidmaatschap. Daarna zorgt uw vriendin, vriend of kennis zelf voor de volgende jaren.
Normaal kost een lidmaatschap € 20.- per jaar. (per 2021 25,-) Het cadeau-lidmaatschap kost slechts € 15.00. (in 2021 is dit 17,50 geworden)
Dat betaalt u aan de Vereniging en u ontvangt een aardige cadeaubon die u kunt schenken en het welkomspakket..

Er zijn enkele voorwaarden aan verbonden.
Zo kan het cadeau-lidmaatschap niet worden geschonken aan iemand die minder dan een jaar tevoren zijn lidmaatschap heeft opgezegd.
De ontvanger wordt door Oud Hoorn tijdig herinnerd aan het moment van eventuele verlenging.

Het cadeau-lidmaatschap kunt u verkrijgen in de winkel van Oud Hoorn op dinsdag en donderdag van 10 tot 16 uur en op zaterdag van 10 tot 14 uur.

Als u nog iets wilt weten kunt u altijd tijdens de openingstijden even bellen (0229- 273570)
of een mailtje sturen, info@oudhoorn.nl

Het cadeau-lidmaatschap van de Vereniging Oud Hoorn kan ingevuld worden in het Pakhuis

Het cadeau-lidmaatschap kan niet worden geschonken aan iemand die minder dan een jaar tevoren zijn lidmaatschap van VOH heeft opgezegd.

De ontvanger van het cadeaulidmaatschap wordt door Oud Hoorn tijdig herinnerd aan het moment van eventuele verlening.