Lezing Hoornse vondsten en ledenexcursie gewijzigd   (02-02-2009)

oudhoorn

Via de agenda in het blokje hiernaast kunt u meer informatie vinden over de gewijzigde lezing (met discussie) van 23 februari. De ledenexcursie welke op deze website (overige activiteiten) eerst genoemd werd gehouden te worden op 20 juni vindt plaats op 27 juni. Op 23 februari a.s., aanvang 20.00 uur, zal door Oud Hoorn een lezing met ruimte voor discussie worden georganiseerd over de archeologie in Hoorn. In deze stad wordt al meer dan 30 jaar archeologie bedreven. In al deze jaren zijn spraakmakende opgravingen uitgevoerd en door velen interessante zaken uit het Hoornse verleden verzameld.

Klik door naar de gewijzigde lezing

Ledenexcursie.

Na het succes van de vorige ledenexcursie brengen wij deze keer een bezoek aan de vestingstad Naarden en het Muiderslot.

Op zaterdag 27 juni om 9.00 uur zal de bus vertrekken van de Van Dedemstraat ter hoogte van het P & R terrein.

Klik door naarledenexcusie