Vereniging Oud Hoorn op Facebook   (13-08-2013)

oudhoornVereniging Oud Hoorn (1917) maakt vanaf heden haar activiteiten (wandelingen, lezingen, ledenvergaderingen e.d.) ook bekend via Facebook. Ook nieuwe publicaties (boeken, Kwartaalblad en webteksten), waar over op de website van Oud Hoorn wordt bericht, worden onder de aandacht van de Oud-Hoorn-Facebook-vrienden gebracht.

Hiermee wil Oud Hoorn op moderne wijze uitvoering geven aan haar doelstelling: ‘het behouden van de schoonheid en het in herinnering houden van het verleden van de stad Hoorn.’

Er moet, zeggen de statuten van de vereniging, zorgvuldig met het verleden worden omgegaan. Hoorns culturele erfgoed is het waard behouden te blijven.

facebookfacebookVia Facebook hoopt het bestuur de Vereniging sterker te maken omdat aansluiting wordt gezocht op communicatiekanalen waar vooral jongeren gebruik van maken. Jeugdactiviteiten van Oud Hoorn oorn Hoornen schoolprojecten kunnen via Facebook worden ondersteund. Nieuwe leden zijn uiteraard welkom en in de diverse werkgroepen van de vereniging is inhoudelijke versterking mogelijk.

Vereniging Oud Hoorn

Onder de Boompjes 22