Kroniek van Hoorn 2013   (29-01-2014)

Winkelartikel: Hoorn Oh ja, 1991 t/m 2008 compleet (18 stuks) - van mensen en dingen die voorbijgingen; 1e t/m 12 editieIn de Kroniek van Hoorn 2013 treft u de door Koos van Bockxmeer opgetekende wetenswaardigheden van 2013 aan. Elke maand kent zo zijn bijzondere vermeldingen. Wist u bijvoorbeeld dat het vertrek van de ANWB-VVV-winkel al in januari 2013 werd aangekondigd? Feiten als deze, maar ook sportprestaties, politieke voorvallen, onderwijs, monumenten en bijzondere personen treft u geïllustreerd met foto's aan in deze rubriek. Helaas ontbreken de foto's in de eerdere jaargangen, omdat de rechten daarvan niet vrij zijn. De kroniek van Hoorn, was jarenlang een bekend onderdeel van het blad "Hoorn oh ja", een jaarlijkse uitgave van Stichting Hoorn oh ja. De volledige set van 1991-2008 is in de winkel van Oud Hoorn voor € 60 te koop. Toen deze Stichting niet meer voldoende sponsoring en subsidie vond is Koos van Bockxmeer, auteur van de rubriek "Kroniek van Hoorn" blijven schrijven. Op dit moment is een herleving van de rubriek "Kroniek van Hoorn" binnen het documentatiecentrum van deze website beschikbaar.