Felicitaties aan fracties en Gemeenteraad   (21-03-2014)

oudhoornhoornIn de rubriek "van het bestuur" treft u een brief aan van het bestuur van Oud Hoorn, gericht aan de nieuwe fracties en de Gemeenteraad. Naast de felicitaties en het toewensen van een succesvolle raadsperiode vraagt de brief ook aandacht voor, de op 17 juli 2013 door Oud Hoorn geformuleerde aandachtspunten mbt het monumentenbeleid: de unieke combinatie in de Binnenstad, de linten Zwaag en Blokker etc. "Wij hopen van harte dat de punten die het bestuur van onze vereniging voor het opstellen van het verkiezingsprogramma u op 17 juli 2013 heeft gezonden in het collegeprogramma worden opgenomen en zo mogelijk over vier jaar gerealiseerd blijken te zijn." In de brief worden ook de zorgen uitgesproken mbt de voorgenomen verkoop van historische panden, zoals verwoord in een brief van het college.