Hoorn in de Middeleeuwen nu online   (10-06-2015)

Bibliotheek Oud Hoorn: Hoorn in de Middeleeuwen : de economische ontwikkelingsgang van een westfriesche stadIn de Bibliotheek van de Vereniging Oud Hoorn bevinden zich diverse boeken welke niet meer uitgegeven worden. Vanuit de doelstelling van de Vereniging willen we diverse boeken via de website ontsluiten in de rubriek Documentatie, subrubriek Archivering boeken. Op dit moment staan er een drietal boeken. Vanaf vandaag kunt u "Hoorn in de Middeleeuwen : de economische ontwikkelingsgang van een westfriesche stad" online raadplegen. De Auteur was Dr. P. Koster, welke het boek in 1929 via de Uitgever H.J. Paris kon laten verschijnen.
Hulde aan Chris Kistemaker, vrijwilliger van de Internetwerkgroep die de online her-publicatie mogelijk heeft gemaakt. U kunt hier rechtstreeks doorklikken naar de transcriptie van het genoemde boek. De tekst is integraal overgenomen met behoud van de oude spelling. Het originele boek is ter inzage in de bibliotheek van Oud Hoorn. (Plaatsing: : G.1 - Kost - 330 (Sociaal en economie))