Ledenexcursie   (12-07-2016)

Ledenuitje

Op zaterdag 25 juni j.l. was er weer het jaarlijkse ledenuitje. 's Morgens om 9.00 uur vertrokken we met 35 personen, met de bus, richting Apeldoorn voor een bezoek aan Paleis Het Loo. Bij aankomst volgde eerst de gebruikelijke koffie met gebak, waarna we o.l.v. twee gidsen de buitentuinen bezochten. Deze tuinen zijn evenals het paleis, in de 17e eeuw, aangelegd en gebouwd door koning-stadhouder Willem III en zijn echtgenote Mary Stuart ( later koningin Mary II ). Nog steeds is hun invloed merkbaar in zowel de tuin als het interieur. Het weer werkte mee, de zon scheen. Na de lunch kon iedereen, voorzien van een audio tour, op eigen gelegenheid het interieur van het paleis bekijken en de fototentoonstelling van het Koninklijk Huis. Tevreden en voldaan gingen wij om 15.45 uur naar huis in overvloedige regenbuien. Bij terugkomst werd bijgaande groepsfoto gemaakt.

Ledenuitje

Henk Halsema