Bestaat uw bedrijf al 50 jaar?   (30-01-2017)

HOCUit de nieuwsbrief van Hoornse Ondernemers compagnie

De Vereniging Oud Hoorn bestaat in 2017 een eeuw! Een memorabele mijlpaal die haar bestuur met een gevarieerd programma wil vieren. Van Symposium tot educatie-activiteiten tot het uitgeven van een boekwerk over de ontwikkelingen in Hoorn gedurende de afgelopen 100 jaar.

Voor het samenstellen van dit boekwerk is de vereniging op zoek naar bedrijven die al meer dan 50 jaar gevestigd zijn in de gemeente Hoorn. Deze kunnen dan benoemd worden in het boekwerk. Wilt u zich hiervoor aanmelden, dan kan dat via info@oudhoorn.nl

Het grote feest kost uiteraard veel geld. Daarom is Oud Hoorn ook op zoek naar bedrijven die affiniteit hebben met de activiteiten en eventueel een financiële bijdrage willen leveren, danwel ondersteuning in natura.

Voor meer informatie over de Vereniging Oud Hoorn kunt u terecht op www.oudhoorn.nl