Vereniging Oud Hoorn - Actualiteit

appartement Breed 12 te huur   (05-04-2017)

Breed 12 Hoorn (1973)

In de zomer komt er op een unieke locatie een prachtig appartement in de binnenstad ter beschikking Breed 12A.

Recent is Debutade naar de begane grond verhuisd en is de verdieping en kap ter beschikking gekomen. Dit pand is eigendom van de Stichting Monumenten Oud Hoorn. Leden van de vereniging Oud Hoorn kunnen dit appartement huren.  Het wordt een ruim en licht appartement dat op dit moment wordt verbouwd. Naast de ruime woonkamer, keuken, badkamer, toiletruimte en eethoek op de eerste verdieping zijn er in de kap twee ruime slaapkamers en een zonnige werkplek op de overloop en een ruimte voor wasmachine, droger en cv.

Het appartement heeft aan de achterzijde een buitenruimte en daarnaast is de zonnige overloop door de grote open te zetten dakramen een heerlijke plek.

De plattegrond met daarin de maten van dit appartement kunt u hier vinden op onze website.

De huur bedraagt €995,00 daarnaast zijn de kosten van de nutsbedrijven voor de huurder. De Stichting Monumenten Oud Hoorn is niet btw plichtig.

Informatie kunt u opvragen via voorzitter@oudhoorn.nl