Bekijk of download de PDF versie (13.12 MB - Opent in nieuw venster)

NB Alleen artikelen ouder dan een jaar zijn beschikbaar in het PDF formaat!
Download hier de gratis Acrobat PDF Reader.Bekijk ook: Auteursrechten

Kwartaalblad 2004 / 1   blz. 25 - 26

Nieuwjaarsreceptie Oud Hoorn druk bezocht

Auteur: Zack, F.

Het is inmiddels traditie geworden dat aan het begin van het nieuwe jaar een receptie wordt gehouden voor de vele Oud Hoorn-vrijwilligers. Daar deze vrijwilligers zich met allerlei verschillende zaken bezig houden gebeurt het maar zelden dat men elkaar tegen komt. Daarom is deze receptie een goede gelegenheid om eens met elkaar bij te praten. Voorzitter Ton van Weel maakte bij de 2004-editie van de gelegenheid gebruik om zijn nieuwjaars toespraak te houden. Vervolgens was het woord aan Cees Aay van de Archeologische Dienst die een verslag deed over de opgravingswerkzaamheden in 2003.

Leden van de Vereniging Oud Hoorn ontvangen het Kwartaalblad op het huisadres. Losse nummers, voorzover voorradig, zijn verkrijgbaar gedurende de openingsuren van het Oost-Indisch Pakhuis.

Kwartaalbladen t/m 2000 prijs per stuk € 4,50
Kwartaalbladen 2001 tot nu, prijs voor leden € 4,50
Kwartaalbladen 2001 tot nu, prijs voor niet-leden € 7,50

Vrijwel alle kwartaalbladen zijn in te zien in ons archief in het Oud Hoorn verenigingsgebouw.
Kwartaalblad index 1979 t/m 2004, Arie van Zoonen
Samenvattingen 2002-2013, Frans Zack