Bibliotheek - Alle boeken (1893)   Gesorteerd op: Titel

Boeken en tijdschriften alleen ter inzage

West-Friesland Oud en Nieuw  1954
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1954)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1954. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met o.a. het afscheid van J.C. Kerkmeijer uit het bestuur van de vereniging, Hoornse organisten en klokkenisten van het midden van de vijftiende tot het einde van de achttiende eeuw. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01361)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1955
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1955)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1955. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Enkhuizen dat dit jaar 600 jaar bestond. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01362)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1956
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1958)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1956. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met o.a. de betekenis van de namen van plaatsen, velden, waters en wouden en broeken en West-Friesland en de graven van Holland Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01364)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1957
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1957)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1957. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Hoorn met o.a. de ontwikkeling van de vrijheid en de stedelijke jurisdictie van Hoorn, de eenhoorn van Hoorn, Lambert Melisz., Pieter Jansz.... lees verder >>
(G.11 - WON - 01365)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1958
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1958)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1958. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met o.a. de betrekkingen van Betje Wolff en Aagje Deken met Hoorn, een verslag van de Archeologische Werkgroep West-Friesland en een index van... lees verder >>
(G.11 - WON - 01363)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1959
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1959)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1959. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Medemblik, de oudste stad van West-Friesland. Verder o.a. heerlijkheden in West-Friesland, iets over Velius en zijn bronnen en een artikel over de verhoudingen tussen Hoorn en Alkmaar. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01366)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1960
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1960)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1960. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Medemblik, de oudste stad van West-Friesland. Verder o.a. heerlijkheden in West-Friesland, iets over Velius en zijn bronnen en een artikel over de verhoudingen tussen Hoorn en Alkmaar. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01367)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1960
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1960)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1960. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Purmerend dat dit jaar 550 jaar stadsrechten had. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01368)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1961
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1961)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1961. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen. In dit nummer vooral archeologie in de regio. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01369)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1962
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1962)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1962. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Wieringen. Verder de Vereniging Hendrick de Keyser en haar bezittingen in West-Friesland, een kroniek van de regio over het jaar 1961 en een... lees verder >>
(G.11 - WON - 01370)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1963
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1963)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1963. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met veel aandacht voor Den Helder. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01371)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1964
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1964)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1964. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland met o.a. Westfriese klederdracht, de kroniek van de regio over het jaar 1963 en verslagen van de Westfriese Archeologische Dienst en het Westfries Museum. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01372)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1965
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1965)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1965. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland, voor een groot deel gewijd aan tuinbouw. Verder een kroniek van West-Friesland over het jaar 1964. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01373)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1966
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1966)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1966. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland, voor een groot deel gewijd aan Alkmaar Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01374)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1967
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1967)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1967. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met o.a. een artikel over de Westfrieze Omringdijk. Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01375)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  1968
WON   Hoorn, Historisch Genootschap Oud West-Friesland   (1968)   (ISBN [s.n.])
West-Friesland Oud en Nieuw  1968. Gedichten, verhalen en zegswijzen over West-Friesland en de Westfriezen, met o.a. Bossu's gevangenschap in Hoorn tijdens de Tachtigjarige Oorlog.  Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01376)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  2001
WON   Hoorn, Historisch Westfries Genootschap   (2001)   (ISBN 90-73497-23-X)
West-Friesland Oud en Nieuw 2001. Overzicht en Geschiedenis in Verhalen en Gezegdes, alsmede overzicht en Geschiedenis van Dorpen en Cultureel Erfgoed in West-FrieslandDeel 68 Westfries Genootschap  Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01562)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  2002
WON   Hoorn, Historisch Westfries Genootschap   (2002)   (ISBN 90-73497-24-8)
West-Friesland Oud en Nieuw 2002. Overzicht en Geschiedenis in Verhalen en Gezegdes, alsmede overzicht van Rijksmonumenten in Hoorn en Dorpen, en Geschiedenis van Dorpen en Cultureel Erfgoed in West-Friesland Deel 69 Westfries Genootschap  Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01563)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  2003
WON   Hoorn, Historisch Westfries Genootschap   (2003)   (ISBN 90-73497-25-6)
West-Friesland Oud en Nieuw 2003. Overzicht en Geschiedenis in Verhalen en Gezegdes, alsmede overzicht en Geschiedenis van Dorpen en Cultureel Erfgoed in West-FrieslandDeel 70 Westfries Genootschap  Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01564)     Geschiedenis: West-Friesland
West-Friesland Oud en Nieuw  2004
WON   Hoorn, Historisch Westfries Genootschap   (2004)   (ISBN 90-73497-26-4)
West-Friesland Oud en Nieuw 2004. Overzicht en Geschiedenis in Verhalen en Gezegdes, alsmede overzicht en Geschiedenis van Dorpen en Cultureel Erfgoed in West-FrieslandDeel 71 Westfries Genootschap  Hele Serie is opgeslagen op de Archiefzolder in een ZOLDERKAST.
(G.11 - WON - 01565)     Geschiedenis: West-Friesland
Redactie bibliotheek: Vacature